Nová kampaň na značku Znojmia

Nová kampaň na značku Znojmia

Zelenina Znojmia do roku 2016 vstupuje v novém kabátě. Pojďte se jí podívat pod víčko a přečtěte si, co se pro vás na jaro chystá.

Moravské kroje i oslavný zpěv
Sterilovaná zelenina Znojmia má nový TV spot. Výrobky Znojmia se v něm oblekly do moravských krojů a poukazují tak na svůj jihomoravský původ.

Součástí spotu je nový slogan „Zelenina Znojmia, vždy dobře naložená“ odkazující na tradici a kvalitu produkce.

Televizní spoty budou vysílány od 1. března na České televizi, TV Barrandov a Prima (Family, Cool, Love). Ke zhlédnutí jsou k dispozici i na YouTube.

Dny otevřených sklenic
V rámci kampaně proběhnou na vybraných obchodech Tesco Dny otevřených sklenic, v rámci kterých budete moci ochutnat lahodný hrášek, křupavé okurky, kukuřici odrůdy supersweet a tradičně šlapané zelí. Více informací o ochutnávkách se dozvíte v polovině března.

Fotosoutěž o skvělé ceny
Od 7. 3. do 31. 3. poběží také fotosoutěž o chladící tašky Tescoma Coolbag a balíčky zeleniny Znojmia. Jaká jsou pravidla soutěže a co vše musíte udělat pro to, abyste vyhráli, se dočtete zde.

Během roku pro vás chystáme spoustu dalších aktivit, díky kterým budete také tak dobře naloženi, jako zelenina Znojmia.