Bolek opět v roli Bohuše

Co se stane, když si Bohuš po svačince s MÁJKOU na chvilku schrupne? To se dozvíte ve zcela novém spotu na značku Znojmia, který v těchto dnech připravuje potravinářská společnost HAMÉ. Spot tématicky navazuje na dnes již proslulý reklamní spot "Májka - Zlaté dědictví". Jako Bohuš v něm opět vystupuje Bolek Polívka, kterému jeho mlsná přání plní sluha nejvěrnější (Jiří Pecha). Vše opět v režii osobitého Jana Hřebejka.

Námět pochází z dílny marketingu HAMÉ . Scénář vznikl ve spolupráci HAMÉ a reklamní agentury Comtech, která také zajišťuje výrobu spotu. Spot se natáčel jeden říjnový den v malebné slovenské vesničce nedaleko Trnavy. Spot bude poprvé vysílán v předvánočním období letošního roku. Realizaci spotu komplikovalo vlastní natáčení všech aktérů a strefit se do volného termínu herců a režiséra byl neuvěřitelný oříšek, který se nakonec podařilo rozlousknout.

Od konce roku 2006 jsou výrobky Znojmia uváděny na trh s novým moderním designem loga a etiket. Také významné investice do marketingové podpory Znojmie dokazují, že to HAMÉ jednička na trhu sterilované zeleniny v ČR, s tradiční moravskou značkou Znojmia myslí opravdu vážně. HAMÉ si slibuje od nového reklamního spotu vyšší známost a oblíbenost značky Znojmia podobnou spotu "Zlaté dědictví", který posílil pozici MÁJKY nejen jako nejprodávanější paštiku na českém a slovenském trhu, ale název Májka se stala synonymem kvalitní paštiky.

Když se řekne Znojmia, vybaví se převážné většině nejprve oku rky v jedinečném sladkokyselém kořeněném nálevu. Právě díky skvělé chuti tradiční receptury patří Znojmia k nejoblíbenějším značkám nejen na českém trhu. Značku Znojmia, která stála na pokraji zániku, převzala v roce 2003 společnost HAMÉ. Dnešní nabídka sterilované zeleniny pod značkou Znojmia je podstatně širší, než tomu bylo v minulosti.

Spot si můžete stáhnout nebo prohlédnout zde.